Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb de verkeerde maat sweater besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je toch nog iets van je bestelling wilt wijzigen (maat, kleur enz.). Indien het product nog niet geborduurd is kunnen wij dit nog voor je veranderen. Indien het product al geborduurd is, is het helaas niet meer mogelijk om iets te wijzigen. 

Ik ben vergeten de foto voor de lijntekening aan mijn bestelling toe te voegen, wat kan ik doen?

Stuur een mail naar info@noaki.nl met daarin de foto als bijlage en onder vermelding van je naam en bestelnummer. Dan komt het helemaal goed!

Ik wil toch een andere foto voor de lijntekening, kan ik dit nog wijzigen?

Indien je een andere foto wilt voor de lijntekening dien je dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Als het product al geborduurd is, is het niet meer mogelijk om de foto te wijzigen. 

Ik weet niet of de foto die ik in gedachte heb voor de lijntekening geschikt is. 

Alvorens je de bestelling plaatst kun je altijd even contact met ons opnemen via info@noaki.nl. Stuur je foto mee in de bijlage, dan kijken we direct even met je mee. Geen probleem!

Bezorgen

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, kan ik dit nog wijzigen? 

Indien je een verkeerd bezorgadres hebt doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als wij de bestelling nog niet hebben verzonden, kunnen wij het adres nog wijzigen.

 

 Klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?

Wat vervelend! Wij zijn altijd bereikbaar via info@noaki.nl. Stuur ons je klacht en we kijken samen voor een oplossing. Indien wij er samen niet uitkomen, ben je altijd vrij om je klacht in te dienen bij een onafhankelijke geschillencommissie.

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur je vraag dan naar info@noaki.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.